[linux] loadlin nefunguje

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Sobota Červenec 24 22:43:11 CEST 1999

-----Original Message-----
From: owner-linux na rak.isternet.sk [mailto:owner-linux na rak.isternet.sk]On
Behalf Of rony
Sent: Friday, July 23, 1999 8:17 PM
To: linux na rak.isternet.sk
Subject: [linux] loadlin nefunguje

  Ahojte

   Potreboval by som trochu helfnut.
  Sedim pri stroji s Win a chcem spojazdnit minidistro urobene z Monkeya.
  Zriadi na C:\ adresar linux a v nom linux.bat, ktory obsahuje :
                loadlin zImage root=/dev/hda rw vga=3 .
 Na disku je len jedna particia, tak som to zamenil za root=/dev/hda1, a
nic.
zImage je aj v C:\ , aj v C:\LINUX a nic. Na domacom stroji som skusil
hladat nejaku doc, alebo man stranku tak som si loadlin aj nainstaloval, ale
ziadna doc
k nemu nebola.
Kernel spanikari:VFS:Unable to mount root fs on 3:01
Samozrejme spustam z DOS-u.

      Co je tu zle ?
                                                       Rony

====================
HI

Noo, neviem ci sa dobre pamatam, ked som zacinal s Monkeyom kedysi davno
(pred rokom:), robilo to to iste. A som si takmer isty ze to bolo tym,
ze som mal na disku FAT32, ktory nie je podporovany v jadre 2.0.29,
ktore pouziva Monkey. Akurat jedno ma trochu myli: ako som to s mojimi
vtedajsimi znalostami Linuxu vyriesil? Teraz by som to vyriesil
tak, ze najdes iny pocitac s Linuxom, a skompilujes si nove jadro
(najlepsie rovno 2.0.36) s podporou UVFAT. Ak nemas pristum k inemu
Linuxu, napis mi sukromne, a ja ti to jadro poslem.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Horizon/9483/
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm

Give a man a fish and you feed him for a day;
teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.