[linux] Date: Thu, 22 Jul 1999 16:43:56 +0200

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Neděle Červenec 25 12:28:25 CEST 1999

Martin Hablák wrote:

> mam zarucene ze to NT nepadne? lebo ak ano tak som mrtvy

co bojis, kratky voda neutopis
pohoda ved takymto sposobom vobec nezasahujes do NT
jedine co zmenis je ze nakopirujes jeden subor na C:\ (to zatial este
nepolizi ani windoze ;) no a pridas jeden riadok do boot.ini
ak nieco pohnojis tak nenabootujes do linuxu ale do NT tak ako predtym v
uplnej pohode, pre NT sa nic nemeni pokial nebudes menit MBR a boot sektor
na disku na ktorom su

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na bicba.sk |
        webmaster of sites @ bicba.sk |