[linux] KDE (cast sietovka)

Marek Ondrej ondrejm na intrak.tuke.sk
Pondělí Červenec 26 02:05:42 CEST 1999

Zdar,

On Sat, 24 Jul 1999, Ondrej Hlavacek wrote:
> Jde o ISA sitovku 3Com Etherlink III (3c5098). Obcas se stane,
> ze pri instalaci ji najde pomoci autoprobe. Ale pak pri zapnuti systemu
> inicializuje eth0 a dostanu FAILED. Kdyz zadam 'insmod 3c509.o' tak
> dostanu 'Zarizeni nebo zdroj jsou jiz pouzivany'. Vim, ze behala na
> irq=10 a base=0x300 (ve windozach na base=0x210). Jak muzu zjistit, jestli
> jsou
> pouzivany? A jak nastavim base address pri instalaci modulu? Umim 'insmod
> 3c509.o irq=10',

/proc/interrupts
/proc/ioports
irq=10 io=0x300
ale odporucam ti precitac howto pre tvoju sietovku v dokumentacii ku
kernelu a /usr/doc/HOWTO/Ethernet-HOWTO (tam by to malo byt).
Najdes tam aj to ze parametre je mozne zadat aj pri bootovani:
LILO: linux ether=10,0x300,eth0 (napr.)

> ale jaky nazev ma base address? Ted jsem zjistil, ze modul 3c509.o umi irq
> pouze 1..8.

Je mozne to zmenit.

> Ale u vsech moznosti jsem dostal tu samou zpravu. A na sitovce neni zadny
> jumper,
> kterym by se tohle nastaveni mohlo prehodit.
vsetko je v spominanej dokumentacii

Ak by to nepomohlo pokus sa este odinstalovat z pamate moduly pre ine
periferie, ktore by mohli zaberat io alebo irq (lsmod, rmmod).

Marek