[linux] Aky je rozdiel medzi rpm a tgz ?

Martin Hablák MatoH na compact.sk
Pondělí Červenec 26 13:34:52 CEST 1999

nie som si isty ja som sa tiez len nedavno zacal hrat s linuxami ale rpm
to su balicky so softwarom ktore sa pouzivaju v redaht-e.
a cdrom sa mountuje takto

		mount /dev/cdrom -t iso9660 /mnt (alebo iny adresar)
pri vymene CD
		umount /dev/cdrom
a znova