[linux] Imaging.h

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Středa Červenec 28 09:05:59 CEST 1999

Ahoj,

On Tue, 27 Jul 1999, Michal Lorko wrote:

> nevie niekto poradit, kde a v ktorom baliku mozem najst
> %subj%. Kompiloval som program sketch-0.5.2 a pri kompilacii
> ./Sketch/Modules/ v subore skimage.c je odkaz na %subj%.
> Prehladal som disk, ale som ho nenasiel.
> Pouzivam RH 6.0 a KDE.

Vyzera to, ze taky subor neexistuje v RH6.0
Nebude niekde zasity v tom sketch, len ho prekladac nevie najst?

> PS: Existuje nejaky program na vyhladanie konkretnych
> suborov v nenainstalovanych rpm balikoch? Alebo je nutne
> pouzit pri kazdom:
>
> rpm -qip blabla.rpm

Podobne.
Spravi si:
  rpm -qilp *.rpm > rpmcontents
a potom to tam vyhladavaj, je to klasicky textovy subor
s popisom balika a potom s vypisom jeho suborov.
Ak tam najdes nejaky subor, tak staci ist smerom hore a najst
meno balika.

		Cau.
					SAL