[linux] RedHat6CD,df,pa-risc

Pavel Stano stanojr na hotmail.com
Středa Červenec 28 11:43:11 CEST 1999

Cafte
Mam 3 problemy :

1.Takze prvy sa tyka Redhata 6
Stiahol som si vsetky RPMky z raka, ze si upgradnem Redhata5.1
ale chyba bola v tom ze niektore boli spatne stiahnute (aj
kniznica glibc, bez ktorej nic nejde) , to ma uplne dorazilo .
Tym by som vas chcel opytat ci neviete o nejkej firme v blave
kde by som si mohol kupit to CDcko

2.Prikaz df my nevipisal spravne volne miesto na disku
Toto sa my stalo rovno vtedy ked som stahoval tie RPMka
Takze bolo stiahnutych asi 300 MB a volneho miesta asi 50MB
Nalakal som sa , ze sa to tam nezmesti tak som hladal,ze
nieco vymazem.Nasiel som 2 50Megove logy zo squidu(proxy)
tak som vymazal jeden , spustim df a miesta furt 50 MB
Vymazem druhy , df a zase 50MB.Prihlasil som sa o chvilu
, df a miesta 30 MB (zatial sa stiahlo 20MB) takze nic .
Neviete nieco o tomto ?

3.Mam server z pa-riscom na ktorom bezi HP-UX a chcel by
som vediet ci by sa dal na nom rozchodit linux .

Pavel Stano jr.
stanojr na hirocem.com