[linux] RedHat6CD,df,pa-risc

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Středa Červenec 28 13:20:06 CEST 1999

	A ked si zmazal Squidovi logy, restartoval si ho?
Ked zmazes subor, ktory ma niekto otvoreny (Squid), tak tento
sice z adresara 'zmizne', ale na disku stale existuje dokial ho ma
niekto otvoreny. Ked ho Squid zatvori, subor sa zmaze aj z disku
(uvolni miesto).

	Vyskusaj si to:
ls -l /usr/bin > test
more test

a na druhej konzole
	rm test

na prvej konzole mozes stale prezerat CELY subor. Az po
ukonceni more sa disk uvolni.

	Michal Michalac

Ing. Michal Michalac
systemovy administrator