[linux] RedHat6CD,df,pa-risc

Jan Domankus jdo na sherpax.ch
Středa Červenec 28 14:08:10 CEST 1999

Cau,

> Cafte
> Mam 3 problemy :
>
> 1.Takze prvy sa tyka Redhata 6
> Stiahol som si vsetky RPMky z raka, ze si upgradnem Redhata5.1
> ale chyba bola v tom ze niektore boli spatne stiahnute (aj
> kniznica glibc, bez ktorej nic nejde) , to ma uplne dorazilo .
> Tym by som vas chcel opytat ci neviete o nejkej firme v blave
> kde by som si mohol kupit to CDcko

Myslim ze by si sa mohol pozriet aj na http://www.sklug.sk/cd (dufam, ze
sklug nezakazal propagovat ich aktivity).

> 2.Prikaz df my nevipisal spravne volne miesto na disku
> Toto sa my stalo rovno vtedy ked som stahoval tie RPMka
> Takze bolo stiahnutych asi 300 MB a volneho miesta asi 50MB
> Nalakal som sa , ze sa to tam nezmesti tak som hladal,ze
> nieco vymazem.Nasiel som 2 50Megove logy zo squidu(proxy)
> tak som vymazal jeden , spustim df a miesta furt 50 MB
> Vymazem druhy , df a zase 50MB.Prihlasil som sa o chvilu
> , df a miesta 30 MB (zatial sa stiahlo 20MB) takze nic .
> Neviete nieco o tomto ?

Mne sa to stalo tiez. Presne so squidom. Bolo to asi preto, ze som
nechal pusteneho squida, ktory ich mal asi stale otvorene. Ale skor ako
som stihol nieco s nim urobit, nastal vypadok prudu (v tej casti
Bratislavy sa mi to potom stalo este niekolkokrat dokonca praz parkrat
za den) a chudak server este v tej dobe nemal UPS.

> 3.Mam server z pa-riscom na ktorom bezi HP-UX a chcel by
> som vediet ci by sa dal na nom rozchodit linux .

Ci sa da rozchodit neviem. Asi este nie. Na porte sa pracuje (The Puffin
Group). Pozri http://www.thepuffingroup.com/parisc/

Regards,

                Fonzie