[linux] kfm, kppp, x11amp

martin simun martin.simun na atlas.cz
Středa Červenec 28 21:45:10 CEST 1999

Zdravim Vas.

Mam 3 problemy.

1.Ked pracujem v KDE a pokusam sa  dostat na mountnuty
   windowsovy (FAT32) disk, tak mi nekompromisne zamrzne kfm.
   Ked ho zrusim, napr. cez ktop, a potom ho nastartujem v prikazovom
   riadku	, tak funguje. Ale ked to skusim znovu, tak zasa zamrzne.
	Podotykam, za mrzne len kfm. Cez terminal, popr. cez mc
	sa na ten disk dostanem v pohode.

2.Neviete nahodou, ci sa da zmenit uctovanie v kppp na nove tarify
   Slovenskych telekomunikacii ?.

3.Ked sa pokusim pouzit x11amp ako user (nie ako root) tak pri pokuse
   o otvorenie suboru mp3 automaticky ukonci cinnost a nepovie ani
   makke f. Nastavil som aj setuid bit na usr/x11R6/bin/x11amp, a nic.
   co treba nastavit a kde.

Vdaka za pripadne rady a povely.

Martin
martin.simun na atlas.cz