[linux] RH 6 - oprava - PC World

Musec, Milan M SSSRO-IT/X Milan.M.Musec na OPE.shell.com
Sobota Červenec 31 13:22:05 CEST 1999

na margo tohto Redhatu6.0 z PCWorldu

ja som tiez surne zhana cdcko z zrazu rovno pred nosom som ho nasiel v PC
Worlde. Teraz potrebujem ale pomoc.

Spustil som instalaciu z cdcka vsetko prebehlo ok ale pri bootovani mi pri
inicializacii modulov napise failed. Na margo toho potom sa asi nerozbehne
ani sietovka pretoze aj pri nej to napise failed. Myslel som si ze pomoze
prekompilovanie jadra. Zadal som podporu modulov skompiloval a nainstaloval
jadro a zase to iste inicializacia moduilov failed. To by mi nevadilo ale
potrbujem rozbehnut sietovku a to nejde. Pri instalacia prebehol setup
sietovky ok nasiel ju nainstaloval ju ale pri bootovani mi ju
nezinicializuje. Poradte mi prosim. Vdaka

milan