[linux] ako sa da odhlasit z tejto skupiny ?

Rado grznarik na mail.pvt.sk
Úterý Červen 1 07:49:50 CEST 1999

> Spadol mi disk a ten mail co to tam bolo napisany je v pazi. a uz odrialto
chodi
> tolko mailov ze uvazujem ze sa prihlasim na iny email. prosim pomozte

Prosim odlozte si tuto spravu pre buduce pouzitie.
Ak sa budete kedykolvek chciet odhlasit z tohto mailing listu,
mozete poslat mail na adresu <majordomo na rak.isternet.sk> s nasledovnym
prikazom v tele elektronickej posty (nie v polozke subject) !
    unsubscribe linux
alebo z ineho konta, patriacemu xxxx na yyy.sk
    unsubscribe linux xxxx na yyy.sk

 Inac podla mna tu az tak vela mailov nechodi a navyse vacsina je
celkom strucnych, da sa citat, existuju aj hustejsie maillisty:)