[linux] Amater Radio

skulc topi na kamarad.cz
Úterý Červen 1 11:04:25 CEST 1999

Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,

> Je to obsolete, uz to nevyrabaju/nepredavaju, chcel som to kupit.

no ktomu este by som nieco napisal tusim ze www.alt.cz je distributor
pre nasu lokalitu a to co tam mali ze 6900kc a to co bolo uverejnene
v Connect!e vyzeralo celkom slusne ...
v tej dobe ked som sa o to zaujimal bolo iba interne ale clovek ALT.cz sa dusoval
ze budu mat externe alebo s moznostou externej Anteny to uz je potom ono
lebo ked porovnam vykon konkurencie s dobrou smerovkou je to viac nez par desiatok metrov
 http://www.alt.cz/page_hfree/hfree_index.html
 http://www.alt.cz/page_hfree/vyhody.html
http://www.alt.cz/page_hfree/srovnani/srovnani.html
Tomas