[linux] DNS problemy

Bohdan Spes 5spes na kepler.fmph.uniba.sk
Úterý Červen 1 16:08:17 CEST 1999

Zdravim.

	Nas provajder ma pridelenu B-ckovu adresu 676.676.XXX.XXX
Tuto adresu si rozdelili na C-ckove adresy a nam pridelili adresu
 676.676.129.XXX .  Oni maju nameserver na 676.676.1.1 ale my mame
nameserver pre vlastnu domenu u seba na 676.676.129.200  Problem
je v tom, ze reverzne adresy nam spravuju oni a normalne si spravujeme
sami. Ako to mam nastavit, aby svet sa dostal az k nam ? Oni musia mat
zaznam na nas "IN NS  nas server" alebo ja mam ich mat nastavenych ako
forwardera alebo oni nas budu mat ako secundary domain alebo ako ???
Ide o to, aby nameserver pre nasu C-ckovu domenu bol unas. Ako je to
vlastne s touto hierarchiou ?

					Bohdan Spes