[linux] DNS problemy

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Úterý Červen 1 17:34:21 CEST 1999

> Zdravim.
>
>         Nas provajder ma pridelenu B-ckovu adresu 676.676.XXX.XXX
> Tuto adresu si rozdelili na C-ckove adresy a nam pridelili adresu
>  676.676.129.XXX .  Oni maju nameserver na 676.676.1.1 ale my mame
> nameserver pre vlastnu domenu u seba na 676.676.129.200  Problem
> je v tom, ze reverzne adresy nam spravuju oni a normalne si spravujeme
> sami. Ako to mam nastavit, aby svet sa dostal az k nam ? Oni musia mat
> zaznam na nas "IN NS  nas server" alebo ja mam ich mat nastavenych ako
> forwardera alebo oni nas budu mat ako secundary domain alebo ako ???
> [...]

tak poprve IP adresa ma minimalne 0 a maximalne 255 v kazdom cisle
oddelenom bodkov

To ze ma provider vacsi blok IP adries je jasne a vyplyva z toho ze vam
bude spravovat reverznu domenu aj ked ak mate cckovy blok tak to mozete
robit aj sami (www.ripe.net)

Ak ste primary DNS server tak si spravujete domenu sami
je obvykle robit to tak pricom secondary dns robi bud ina masina alebo
provider (co je este lepsie) ak nahodou primary dns server nie je
dostupny
ak su oni secondary tak ich zone na vasu domenu je slave a stahuje sa s
udajov od vas

nie je mi celkom jasne co je tvoj problem ale podla vsetkeho nezaskodi
mrknut do /usr/doc/LDP alebo do DNS-HOWTO

dz

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na bicba.sk |
        webmaster of sites @ bicba.sk |