[linux] Problem s Linuxom

roman.paholik na post.sk roman.paholik na post.sk
Středa Červen 2 12:48:59 CEST 1999

Pozdravujem vsetkych pouzivatelov Linuxu.
Mam jeden problem. Nainstaloval som si Monkey Linux a nemozem pod nim spustit XWindow. Naco mi je Linux bez X?
Pri prikaze startx sa vypise chybove hlasenie (nieco so suborom .tX0-lock) a nejake errory so serverom. Pritom vobec nemozem vytvarat adresare ani editovat subory pod Linuxom. Ked chcem ulozit, vypise sa: No space left on device. Pritom mam Linux na disku C a 500 MB volnych, 32 MB RAM. Swapovaci subor Win98 mam na disku D, na ktorom mam asi 200 MB volnych a swap ma konstantnu velskost 128 MB.
Dakujem za pomoc.
 Roman Paholik
 roman.paholik na post.sk
 romanpaholik na pobox.sk