Re(2): [linux] X a S3trio3D

akuc akuc na tn.icl.sk
Středa Červen 2 13:05:00 CEST 1999

>Napis ja osobne mam S3Trio3D on board a jedine ako som to rozbehal bolo 16
>farieb
>a potom sa to zrubalo
>a ked som si napisal mail na XF86Free.orq
>sa podakovali za logy a ostatne tech inf ale ze driver bude az  vo verzii4
>takze som uz rezignoval
>Tomas

Treba, aby karta mala Vesa 2.0 bios s Vesa 1.2 nejde - iba ak driver
pre Vesa 2.0 pod DOS a loadlin

Tento navod by mal byt pouzitelny na vsetky karty Vesa 2.0 kompatibilne

Instalovat redhat 6.0 s hocijakym X serverom - ja som pouzil pre S3 Virge
pouzil som instalaciu z rak.isternet.sk a boot disketu od SALa

do suboru /etc/lilo.conf pridat
vga=791  <- pre 1024x768 16bpp
spustit lilo
popis video modov v  /usr/doc/HOWTO/mini/Vesafb

instalovat
rpm -i /mnt/cdrom/RedHat/RPMS/XFree86-FBDev-3.3.3.1-49.i386.rpm
cd /etc/X11
rm X
ln -s /usr/X11R6/bin/XF86_FBDev X

pridat na koniec /etc/X11/XF86Config

Section "Screen"
    Driver      "fbdev"            <- treba
    Device      "My Video Card"
    Monitor     "Acer AcerView 56L"
    Subsection "Display"
        Depth       16             <- pre vga=791 , pre vga=792 depth=32
        Modes       "default"           <- treba
        ViewPort    0 0
    EndSubsection
EndSection

Aj textova konzola ide pod grafikou.
Ak ti neprejde ani prvy krok a lilo vyhlasi ze nejdu menit video mody treba
prekompilovat jadro s podporou
pre framebuffer driver. Mne to urobilo pri Mandrake 6.
Moj hardware - Asus s LX chipsetom, celeron 300A, neznackova S3 365 so 4MB
SGRAM a Daytona bios
  Tono