[linux] Problem s Linuxom

Miroslav Vasko mvasko na isternet.sk
Středa Červen 2 22:02:54 CEST 1999

Dňa St, 02 jún 1999 ste napísali:

Keď sme už pri tej etiquette - subject tejto správy by mohol byť
"Chyba Xwin/Monkey" a každý by vedel o čo ide. Teraz som sa napálil,
lebo som si prečítal mail a neviem o Monkey nič. Paráda.

> Naco mi je Linux bez X?
pravdepodobne na veľa vecí. neveril by si, ale v textovom režime sa dá
robiť všetko - napríklad aj rysovať.

> nejake errory so serverom. Pritom vobec nemozem vytvarat adresare ani
> editovat subory pod Linuxom. Ked chcem ulozit, vypise sa: No space
sranda bude zrejme tu. ak nemôžeš vytvárať súbory kvôli nedostatku
miesta na disku, nespustíš ani mäkké f.

pokiaľ viem, Monkey si vytvára svoj vlastný virtuálny disk v jednom
veľkom súbore na DOSovom disku. je to pomalé jak sviňa a pravdepodobne
sa veľkosť súboru, čiže pod Monkey disku, nedá po inštalovaní zmeniť.
ale tu môžem trepať somariny

voľné miesto na WinXX disku s tým nemá nič spoločné.

SILNE ti doporučujem - prejdi na nejakú *normálnu* distribúciu -
Debian, RedHat, Slackware. Monkey je na skúšanie. Budeš musieť pustiť
žilou a obetovať nejaké miesto na disku (zhruba tých 500 mega bude
stačiť) trvalo pre Linux, ale oplatí sa ti to.

Čau,
Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na debian.cz, vasko na debian.sk