[linux] Man, Samba

denix denix na email.cz
Čtvrtek Červen 3 14:31:24 CEST 1999

Man :
Z RH 5.1 som si nainstaloval ceske manualove stranky. Tie su v adresari
/usr/man/cz ale este som ani raz pri zadavani prikazu man nedostal info po
cesky.

Samba:
Bezim z domu ,tu mam aktivne dva pocitace. Moj ide pod linux a bratov pod
Windows.
Podarilo sa mi nastavit subor smb.conf tak ze na bratovom compe vidim
tie zlozky ktore chcem vidiet ale musim zadavat heslo.
1. Chcel by som aby to heslo tam nemuselo byt.
2. Nejdemi, neviem nastavit dany adresar tak aby sa don dalo aj zapisovat.
3.Da sa nejakym prikazom updatovat subot smb.conf, tak aby som ,vzdy ked nieco
zmenim, nemusel restartovat.

S pozdravom Denix (dufam ze formulacia je uz lepsia)

Email: denix na email.cz