[linux] loadlin.exe vs lilo

roman roman na inseko.sk
Čtvrtek Červen 3 09:02:48 CEST 1999

Martin Las wrote:

> Ak chces pouzit NT + Linux na jednom PC, musis pre NT pouzit NTloader a
> jeho pomocou spustat aj Linux. Pod Linuxom nakopirujes boot sektor na
> disketu, pod NTckami sektor nakopirujes na NT disk a upravis NT boot file.
> Blizsie je to opisane v /doc/HOWTO/mini/Linux+NT-Loader.

Cafte,

to je sice pekne, co to tu ten slizky zeleny ujo Martin pise (NAZDAR MASKA, kupime
si na piatok Radegast
alebo Zubr ? - je za 900 Sk sud) ale nie je to celkom tak. LILO dokaze v pohode
bootovat NT takisto ako DOS
(je to to iste) - cize sa nainstaluje NT, potom Linux a tam sa v lilo.conf  da
other=/dev/hda1 - alebo tak kde to NT je.
Funguje to u mna tak, ze sa ozve lilo , ak dam volbu dos tak sa ozve NT loader,
kde is este vyberam medzi NT a Win98.
Ak si nainstaloval najskor linux a potom NT, staci bootnut z diskety, primontovat
si HDD upravit lilo.conf a spustit LILO.
That's all.

Roman

Ak potrebujes podrobnejsie vysvetlit co treba urobit, napis priamo mne.