[linux] dosemu

Mario Letko letko na ns.slovkaufring.sk
Čtvrtek Červen 3 12:13:20 CEST 1999

Caff.
> povie mi niekto, ako pouzit tusim lredir v dosemu?
> tam je volaco ako lredir drive: \linux\fs\mnt/dosc
> t.j. /mnt/dosc moja dosovska partition, ale co sa dava za \linux\fs\ , lebo
> ked to dam tak, ako som napisal, hlasi nejaku chybu.

Tiez som sa s tym zapodieval a ak sa nemylim, prave v tejto konferencii mi
niekto poradil ako to spravit. Islo konkretne o to, ze s dosboot image
(/var/lib/dosemu/hdimage) to neide. Sprav si original dosovsku bootovacku
a skopiruj do nej lredir a nadstav bootovanie z floppy (alebo prerob
samotne hdimage). Potom by to malo ist.
Maj sa.

Mario
letko na ns.slovkaufring.sk