[linux] PANIKA !!!!!!

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Čtvrtek Červen 3 14:14:26 CEST 1999

Hello,
======

Ak mozem odporucat, skus si nejakym snifferom, napriklad sniffit alebo
netwatch alebo iptraf zistit, co to vlastne z Teba lezie... Tieto programy
si pohladaj na www.freshmeat.net, ak ich nemas v distribucii.

> LINUX sa mi zblaznil...v cca 10 sekundovych intervaloch zahlcuje siet takym
> hnusnym sposobom, ze ostatni si 15-20 sekund ani nepingnu (siet vykazuje
> zatazenie 75% a vsetky kontrolky idu do cerveneho pola.

Peto Paluch
                      * Peter Paluch                  *
                      * Kukucinova 939/35             *
                      * 024 01 Kysucke Nove Mesto     *