[linux] PANIKA !!!!!!

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Čtvrtek Červen 3 15:08:08 CEST 1999

> Cafte,
>
> LINUX sa mi zblaznil...v cca 10 sekundovych intervaloch zahlcuje siet takym
> hnusnym sposobom, ze ostatni si 15-20 sekund ani nepingnu (siet vykazuje
> zatazenie 75% a vsetky kontrolky idu do cerveneho pola. Skusil som vymenit
> sietovku ci nie je vadna ale nepomohlo. Mam spustene NFS, a pripojene nejake
> disky z Novela cez ncpmount. Stretol sa niekto s niecim podobnym???

jendak skus odmountnut tie disky co to spravi
dalsia vec je sendmail
neviem ako to mas nastavene ale ja kym som nemal kvotu tak sa mi raz stalo ze mi
z eu komisie niekto posielal 80 MB v niekolkych mejloch po 5-40 MB a cely den
som nevedel zistit preco mi blbne siet..
zkontroluj si beziace sietove sluzby a vypinaj ich po jednom a mohol by si na to
prist

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na bicba.sk |
        webmaster of sites @ bicba.sk |