[linux] dosemu

Miloš Èopan copan na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Červen 3 15:35:08 CEST 1999

Ahoj
    Skusal som vsetko co bolo popisane v dokumentacii k dosemu. Myslim si, ze
ide o chybu v lredir. Dva rozne priklady v dokumentacii pouzivaju raz spatne a
raz normalne lomitko. Editoval som /etc/fstab subor a nastavoval som pre
dosacku particiu rozne nastavenia. Ani to nepomahalo. Spustil som spustit
dosemu tak, ze som nemal  namountovanu dosacku particiu, ktoru mountujem do
/mnt/c. Avsak ani takto lredir nefungoval. Nepomohlo zaradenie lredir ani do
autoexec.bat ani do config.sys. Nastavenie LASTDRIVE=Z je zbytocne.......
Niektore z mojich pokusov:
    lredir d: \linux\fs/mnt/c
    lredir d: \linux\fs\mnt/c

Takze teraz pouzivam len image a pristupujem do neho pomocou mtools-ov.
Ak viete niekto poradit, tak budem rad.

                                                                Martin