[linux] posunuty cas

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Červen 3 16:09:11 CEST 1999

On Tue, 1 Jun 1999, boh boh wrote:

> 	Neviem co je to za problem, ale ked nastartujem RedHat 6.0,
> tak sa mi automaticky prestavi systemovy cas na pocitaci asi o 15 min
> dopredu. Casovu zonu mam nastavenu  na Europe/Bratislava a nezalezi

Oneeeee,

mozno mas rozsynchronizovany cas linuxoveho kernelu a cas v biose.
Po nastartovani zoberie kernel cas z biosu ale rata si ho sam (takze sa
mozu rozist hodiny, najma, ak ti masina bezi dlho). Na nastavenie casov
sluzi prikaz hwclock (alebo clock?).

--bye,
	rado b
|   /""\     /  _/       e-mail     Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk   |
|  ( (_/    /    \       web    http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik   |
|   \ ado  (   __/endik, absolvent TMF, MFF UK Bratislava, Slovensko   |
    /