[linux] Hi everybody

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Čtvrtek Červen 3 15:49:09 CEST 1999

------------------------

Ako mam rospakovat subory ktore su pakovane gzipom?
parametre mi stacia.

#gzip -d nazov_suboru.

Kde si mozem stiahnut netscapa pod linux?
Ale iba ak sa na nom pracuje, lebo ten co mam z RedHat 5.2 toho
moc nedokaze.

#Skus napriklad www.netscape.com. Tam je v4.6. Aha, ak mas redhata,
#tak potom www.redhat.com, tam si najdi support, navol RH5.2, najdi
#si updaty, a AK je (a skoro urcite je) nejaky netscape oficialne
#vydany RedHatom, tak tam bude.

Tak cafte a dik.
S pozdravom Denix.
P.S.
Teraz vas zacnem otravovat naozaj hyperaktivne.

#Uz sa tesime.

#P.S. Ak tento mejl pride do konfery s zase s nejakymi divnymi MIME #prilohami, tak mi o tom poslite nejake upozornenie, a ja prejdem na #Netscape Messengera, uz ma ten Outlook naozaj zacina CENSORED.