[linux] Problem so zvukovkou....

Martin Simun martin.simun na atlas.cz
Pátek Červen 4 00:06:07 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Peter Ronai <dzony na bicba.sk>
To: <linux na rak.isternet.sk>
Sent: Thursday, June 03, 1999 2:36 PM
Subject: Re: [linux] Problem so zvukovkou....

> len pre poriadok pokial mas redhat spustil si aj take akoze sndconfig ?
> ja som instaloval redhat a nadaval som ze mi nejde zvuk na yamahe on board
> potom mi stacilo zapnut konfigurator a za minutku som sa uz rehotal na
> skripajucich zvukoch s tem kde :)

*Doplnok
 "sndconfig" najdes, aj ked spustis "setup", ale nie vzdy to funguje.
Myslim, ze karta co mas integrovanu je PCI, a pokial nemas zapnutu
podporu v jadre, tak ti to asi nepojde.
Skus "sndconfig", nastav si tam IRQcka a pod. a ked to nepomoze, tak
prekompiluj jadro.

Martin Simun

martin.simun na atlas.cz