[linux] Konfiguracia Smail

Miroslav Vasko mvasko na isternet.sk
Pátek Červen 4 12:08:16 CEST 1999

Caute,

snazim sa rozbehat si 'standardnu' postu na Linuxe. doteraz som chodil
cez kppp/kmail.

ked som ale stratil nervy s filtrami kmailu, rozhodol som sa prejst na
kombinaciu smail/fetchmail/mutt.

fetchmail a procmail mi funguju a som spokojny. mutt takisto funguje.
smail chcem mat nastaveny LEN na odoslanie posty

lenze, stale na odosielanie posty pouzivam kmail :(

som pripojeny cez POP3/SMTP na mailhub.isternet.sk. tam mam username
'mvasko'. u mna mam username 'miro'. nepobije sa to navzajom? navyse mi
chce smail pchat do 'From' miro na zooropa, co je hostname mojho Debianu.

nechce sa niekomu mi poslat bud popis, ako to ma on, alebo priamo
poslat konfiguracny subor?

verzia smail je Smail-3.2.0.101 1997-Dec-17 #2 (Debian 2.0 hamm)

S pozdravom nestastny clovek,
Miro
--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na debian.cz, vasko na debian.sk