[linux] Aku gr. kartu ?

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Pátek Červen 4 22:16:52 CEST 1999

Ahojte,

potreboval by som si kupit nejaku novu graficku kartu, samozrejme, aby bezala
pod Linuxom. A preto by som sa chcel spytat, ci by ste mi mohli nejaku dobru odporucit.
Mala by mat min. 8MB VRAM.
Dakujem za vsetky vase navrhy.
S pozdravom ostava
                                Jozo

 ____________________________________
 P. S. V. P. U.
 http://www.pobox.sk/

====================
Nazdar,

Asi najlepsie pochodis pod Linuxom s S3 Virge, ma vlastny server pre X,
pokial viem nie su s nim velke problemy, je lacna, a jej vykon PRE
LINUX postacuje. Ale kedze chces 8MB, tak nezavazne tipujem, ze to chces
aj pre windowsy/dos. V takom pripade na S3 Virge rychlo zabudni, a skus
nejaku lepsiu, napriklad ja mam Permediu 2 AGP 8MB, a ide uplne krasne,
uplne bez problemov, ma 3D akceleraciu na slusnej urovni (aj ked to
samozrejme na 3DFX nema). S novsimi kartami skusenosti bohuzial nemam.

Matus
m_horvath na geocities.com