[linux] Man, Samba

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Pátek Červen 4 23:26:53 CEST 1999

On Thu, 3 Jun 1999, Matus Horvath wrote:

> Fuj, restartovat, to hrozne pripomina windowsy ...

Oneeee,

tu sambu musis tak ci tak restarnut, cely linux nie.

> Mozno existuje aj lepsi sposob, ale ja osobne pouzivam

Veruze existuje, ale zavisi od distribucie:

monkey#
> killall smbd
> killall nmdb
> smbd
> nmbd

debian# /etc/init.d/samba restart
redhat# /etc/rc.d/init.d/smb restart

Dalsia poznamka k netiquette:

*) mohli by ste nejak rozumne quotovat maily (to myslim tie zobaciky '>' a
   podobne).

*) a takisto pri odpovedi nechat aspon naznak, na ci mail odpovedate (t.j.
   nieco v style 'Rado Bendik pise' alebo 'bendik na pobox.sk writes'. Je
   dobre vediet, na ci mail vlastne odpovedam.

*) presvedcte svojich Vykukov (outlook ;), aby neposielali ms-tnef. Urcite
   sa to da!

Ak mate este nejake rozumne pripomienky k metafaq konferencie (pravidla
prispievania a podobne), poslite mi ich na bendik na pobox.sk so subjektom
'meta faq linux na rak', buduci tyzdem sa pokusim nieco dat dokopy....

--bye,
	rado b
|   /""\     /  _/       e-mail     Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk   |
|  ( (_/    /    \       web    http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik   |
|   \ ado  (   __/endik, absolvent TMF, MFF UK Bratislava, Slovensko   |
    /