[linux] RE: fetchmail

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Sobota Červen 5 21:16:43 CEST 1999

Nazdar,

pretoze mi viaceri ludia napisali aby som im poslal konfiguraciu
posty pre siet s linuxom + windowsami, s pripojenim cez dialup,
tak som ro cele dal dohromady a hodil na www.elf.stuba.sk/~horvathm.

Upozornujem vsetkych pripadnych zaujemcov, ze napriek tomu ze to funguje,
nieco podobne som robil prvy raz, a mozno (skoro urcite) tam budu
nejake drobnosti ktore sa dali urobit inac/jednoduchsie/bezpecnejsie.
Takze ak (alebo lepsie povedane ked) tam take nieco podstatnejsie
objavite, napiste mi o tom prosim zo dva riadky.

Dufam ze to bude fungovat, a ze vam to pomoze.

Matus Horvath
m_horvath na geocities.com