[linux] Knihy o Linuxe/Unixe

Miroslav Vasko miro na zooropa.sk
Neděle Červen 6 13:53:13 CEST 1999

Čaute,

prekladám inštalačnú príručku k Debianu. už ju mám skoro hotovú,
ale chcel by som tam ešte pridať čo najviac odkazov na slovenské
alebo české knihy a url.

najmä by som uvítal autora/vydavateľa/rok knihy "Jemný úvod do Unixu",
a ďaľšie slovenské knihy o Unixe.
ďalej môžu byť české knihy všetkých druhov.

čo sa týka url, už mám linux.sk, sklug.sk, konferencie linux a sk-i18n.
ešte by som potreboval nejaké odkazy na online dokumentáciu v sk/cz.

a nakoniec, nájde sa nejaký dobrovoľník, ktorý by bol ochotný
prečítať si môj preklad a okomentovať ho?

Ď.
Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na debian.cz, vasko na debian.sk