[linux] Knihy o Linuxe/Unixe]

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Neděle Červen 6 16:10:50 CEST 1999

Ahoj,

> najmä by som uvítal autora/vydavateľa/rok knihy "Jemný úvod do Unixu",
> a ďaľšie slovenské knihy o Unixe.
> ďalej môžu byť české knihy všetkých druhov.

Hmmm, daj si hladat na Netacik.sk. Robil som recenziu na Pouzivame Linux (cesky
preklad) od Matta Welsha a je tam vsetko potrebne (dokonca aj telefonne cislo
do vydavatelstva).

> čo sa týka url, už mám linux.sk, sklug.sk, konferencie linux a sk-i18n.
> ešte by som potreboval nejaké odkazy na online dokumentáciu v sk/cz.

Mozes dat aj Netacik.sk, rak.isternet.sk, www.penguin.cz, pripadne nejake
odkazy na fornax.elf.stuba.sk

> a nakoniec, nájde sa nejaký dobrovoľník, ktorý by bol ochotný
> prečítať si môj preklad a okomentovať ho?

Ano, posli mi ho (mozes ho bachnut na CVS ;).

  Caume,
    Juraj.