[linux] niekolko otazok

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Neděle Červen 6 19:20:24 CEST 1999

Peter Pirc wrote:

> Ahojte!
>
> Pouzivam RH 6.0 a chcem sa spytat:
> 1.) Kde sa nastavuje, aby pre nejaky login bolo implicitne nastavene
> KDE, nie Gnome, teda aby som

onee
do /etc/skel/ sa ukladaju veci ktore ma mat uzivatel v home ked ho pridas
takze ak tam pridas nejake konfiguracne subory a das adduser, tieto sa
skopiruju do jeho home adresara
konkretnejsie pokial chces aby mali useri ako win manager KDE tak by mali
mat v home adresari subor .Xclients v ktorom je napisana cesta k
startovaciemu suboru kde
existuje na to tiez skript (pokial uz dany user je vytvoreny a ma ako
winmanager enlightenment s gnome) usekde ktory tento subor vytvori
pokial ide o kde v rh6 tak by ten subor mal obsahovat

/usr/bin/startkde

pre istotu (ak mas novsie kde ako je s rh) si ale daj find -iname startkde
alebo locate kde (ak mas utvorenu databazu - robi sa updatedb)

> nemusel stale pri prihlasovani sa ist cez Options....
> 2.) Pocul som, ze pri starte Linuxu sa da nastavit, aby mi tam tancoval
> Penguin namiesto vypisovania systemovych hlaseni. Kde sa to da nastavit?

to by aj mna teda zaujimalo :)))))

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na bicba.sk |
        webmaster of sites @ bicba.sk |