[linux] RE: OFFTOPIC Netiquette

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Neděle Červen 6 12:01:28 CEST 1999

Ja sa naozaj ospravedlnujem za formalne naozaj velmi divne mejly,
ktore produkujem, ale:

Outlook97 sa naozaj neda presvedcit aby nepridaval tu ms-tnef
prilohu, aspon mne sa nepodarilo zistit, ako by sa mu to dalo
vyhovorit, a ani u microsoftu nie je o tom ziadna zmienka.

Co sa tyka quotovania mailov, Outlook to ma vyriesene velmi
divne: Moze oznacovat MOJE komentare ako [Matus Horvath], ale
ani toto nefunguje, lebo po par komentaroch takto zacne oznacovat
kazde jedno pismeno, ktore pisem: teda vyzera to asi

[Matus Horvath]t[Matus Horvath]a[Matus Horvath]k[Matus Horvath]
t[Matus Horvath]o[Matus Horvath].

Uznajte sami, ze je to nepouzitelne.

To, od koho povodna sprava pochadza, napise do mejlu Outlook
automaticky, akurat ze do toho prida aj formatovanie, takze
som to pri mejloch do konfery vymazaval, pretoze som myslel,
ze prave to formatovanie zapricinuje ty ms-tnef prilohu.

Po precitani tohoto sa asi cudujete, preco tento naozaj dost
biedne napisany program pouzivam. Je to preto, lebo pouzivam
aj jeho planovaciu cast, kontakty, poznamky,... a to su veci,
ktore su velmi dobre pouzitelne a previazane s postou. Ale ak
vam vadi formalna stranka mojich mailov, slubujem ze s tym
nieco v kratkej dobe urobim. Ak nahodou niekto z vas vie,
ako vyriesit niektore z tychto problemikov, napiste mi, prosim,
sukromne.

Zdravi

Matus Horvath
m_horvath na geocities.com