[linux] Re: Framebuffer (was: niekolko otazok)

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Neděle Červen 6 23:06:41 CEST 1999

Ahoj,

On Sun, 6 Jun 1999, Juraj Bednar wrote:

> Hello,

> No, on asi skor myslel framebuffer konzolu a bootovanie v grafike.
> Tiez som to vsak nikdy neskusal. Rozchadzal to niekto/chodi mu to ?
> Mate na to nejake zdroje, ako to spravit ?

Ja som to skusal, ale nieje to nic moc.
Moj svgalib si s tym akosi nevedel poradit a sice fungoval,
ale zabudal prepinat videorezimy, takze zvacsa bol obraz
riadne rozhadzany.
Rozchadza som to podla popisu v dokumentacii.
Presne si to uz nepamatam, ale ako parameter kernelu
bolo treba zadat nieco ako: VIDEO=...
Ja som to ale rozchadzal pre VESA 2.0 rezimy.
Pre kazdu kartu je to asi ine.

Takze vysledok je asi ten, ze je to sice pekne,
ale nie je to este dotiahnute.
Vyhodou je napr. moznost mat viac fontov na roznych
konzolach, popripade cez UNICODE aj na jedne (ak to zvladne).

		Cau.
						SAL