[linux] problem RH60 memory/speed

skulc topi na kamarad.cz
Sobota Červen 5 17:18:48 CEST 1999

o co ide tak ze
nainstaloval som RH60 na moj notebook IBMThinkPad 32MB RAM
linux Swap 64MB native 1,2GB
 dokonca som rozbehal X na tom (co sa mi neporadilo na desktope S3
Virge:--))
potialto to bola klasika ..
a ked som nabootoval potom linux je to cele pomale
a hrozne my vadi cca kazdych 10sek nieco robi disk aj ked nic
nerobim(len tak sledujem co  sa udeje)
tak som sa pozrel ako som na tom s mem ze total 32mb | shared  28mb  |
free 1,8Mb
tak som vypol vsetko co som vedel a nic....
stale mam do 5MB free preto to stale asi swapuje
ale pritom pouziva len 8MB zo swapu
a to este som nesputil X potom je sranda
nevie niekto pomoct...
PS: na mountoval som fd0 ono to robi aj na diskete(to kazdych cca 10sek
read ci co...to robi)...asi to swaping nebude ze..?
Tomas