[linux] Ktoru distribuciu?

lajciak Pavol.Lajciak na scprbk.sk
Pondělí Červen 7 17:42:45 CEST 1999

Debian, Slackware, RedHat, Mandrake?

-----------
Moja masina
Cyrix P166, 16MB RAM (bude32MB), 1,9MB HDD (Povodne 2,1 - mam vadne
sektory :-((( a pada na tom aj format, nemate nejaku fajnu utilitku -
zatial idem pod NT bez DOSU), S3 Virge
2MB, SoundPro (HT1869V+ chip vraj S-B16, SB-Pro a WSS Compatibile), CD
BTC32x.

Chcel by som Xwindowsy, Gnone, Gimp, Nejaky Office, WebMaker.
Neviem, ci rozbeham na tom aj rozumne KDE.
Mam jednu volnu Patriciu (pardon Particiu asi 920MB).

Mam CD RH5.1, ale to je asi uz stare. O co je lepsia RH6.0, alebo zeby
Radsej Debian?
Neviete o nejakom zdroji, kde su porovnane distribucie?

Co je to KERNEL? Jadro?

Vie niekto blizsie o FReeBSD, alebo ma s nim nejake skusenosti.

				Pali
---
Vsetko dobre co robis, rob poriadne. (Aga qoud agis.)
Pavol.Lajciak na scprbk.sk