[linux] problem: neviem sa odhlasit z KDE

JM jozefm na bigfoot.com
Neděle Červen 6 21:58:16 CEST 1999

Prosim o radu, mam tento problem:
Spustim PC, nabehne linux, zadam xinit, potom startkde a robim si
svoje. Potom, ked sa chcem odhlasit, zadam odhlasenie, nabehne okno
pripravy na odhlasenie zo sedenia, kliknem odhlasit..... a nic.
Na monitore ostane grafika, vsetko v povodnom tvare, mozem aj spustat
programy, aj ich ukonocovat (cez menu Subor v kazdom okne).
Minimalizovane okna uz ale neviem otvorit - takze si neviem otvorit -
maximalizovat ani okno login, aby som ho zavrel a (aspon) tym ukoncil
KDE. (Z toho usudzujem, ze pri tom odhlaseni sa ukonci asi len window
manager ci co, a neukonci sa KDE a X).

Budem rad, ak mi niekto pomoze (snad bol subject i body vystizne a
strucne). Pozeral som do .kderc, ale tam som nic nenasiel. Mam RH 6.0,
predtym som mal 5.2 a slo to v pohode.
Pri GNOME tento problem nemam - tam je odhlasenie v pohode.
Vdaka za rady
Jozo