[linux] Ktoru distribuciu?

Grznarik Radovan grznarik na mail.pvt.sk
Úterý Červen 8 07:00:40 CEST 1999

> Chcel by som Xwindowsy, Gnone, Gimp, Nejaky Office, WebMaker. > Mam CD
RH5.1, ale to je asi uz stare. O co je lepsia RH6.0?

Kedze pises vacsinou o aplikaciach pod X, jednoznacne lepsie sa oplati
investovat do RH6.0, kedze RH5.2 ma nizsie verzie kniznic, ktore potrebuju
rozne programy (gtk & spol) a nechcem byt zlym prorokom, ale ked som zacinal
s RH5.1 a skusal updejtnut na novsie verzie, tak to dopadlo niekolkonasobnym
preinastalovavanim.

Z tohto pohladu by som odporucal RH6.0, aj ked je pravda, ze sa coraz viac
zacinaju stierat rozdiely medzi vacsimi distribuciami
(debian, slackware a pod.)