[linux] Lokalizacia WindowMaker

Martin POPROCKY poprocky na intrak.tuke.sk
Úterý Červen 8 16:34:40 CEST 1999

Ahojte.
	Lokalizovali ste WindowMaker?

	Kompilujem verziu 0.52. Vytvoril som subor sk.po. Mam aj menu.sk

	Neviem vytvorit z sk.po ---> sk.mo jednoduchym sposobom, preto
idem na to hrubou silou a chcem zkompilovat cely balik( configure, make ),
tak. Po spusteni make dostavam chybu: aclocal: configure.in:
15:macro`AM_PROG_LIBTOOL' not found in library.

	Vyzera to tak, ze mi chyba MAKRO pouzite v configure.in A naozaj
na riadku 15 taketo makro je. Moje verzie programov: automake 1.4,
autoconf 2.13.

	Viete mi poradit?
	Pracujete niekto na lokalizacii WindowMaker-a?