[linux] Kernel problem?

Michal Vadila michal na penguin.cz
Úterý Červen 8 21:43:24 CEST 1999

> zrejme by pomohlo citanie /usr/src/linux/Documentation/oops-tracing.txt ;)

To urcite, avsak uz je po ... a nema kazdy chut citat haldy dokumentacie :-)))

> Hmm, to nepotesi. Pustil si fsck aj rucne?

Viackrat, aj som nabootoval z minidistribucie hal91 a skusal som to takto.
Problem bol pri dalsom nabootovani, kde vznikli pocas startu opatovne tie iste
chyby. A potom znova e2fsck a kolotoc bol rozbehnuty (vyskocit sa nedalo :-)

> asi tym kernelom :( Viac by si sa dozvedel pomocou toho traceovania...
Chapem, ze aj v kerneli sa najdu chyby, ved nikto nie je neomylny. Avsak sa mi
zda dost drasticke, ked po takej chybe vznikne vo filesysteme cca 1000 chyb !!!

Diky za info

--
http://www.penguin.cz/~michal
mailto:michal na penguin.cz