[linux] Fetchmail - nestahuje mi prvi mail

Gasparovic Peter gasparovic na pfs.sk
Středa Červen 9 08:00:02 CEST 1999

Dňa Ut, 08 jún 1999 ste napísali:
> Vzdy ked dam stahovat z POP3 servra tak preskoci prvy mail.
>

> --
> S pozdravom Denix.
> Email: denix na email.cz

Mne to robi tiez a ako som pochopil, tak to nieje mail, je to len zaklad
suboru, v ktorom su tvoje maily ulozene. Ked sa na svojom Linuxe pozries do
/var/spool/mail, tak kazdy user, ktoremu uz raz prisla nejaka posta a on si ju
precital, tam ma vzdy subor o velkosti cca 500B (ak nema ziadnu postu) a ten
tam vzdy zostava. Podobne je to asi aj na tvojom POP serveri. Otazka je, ci sa
fetchmailu da povedat, aby ti to neukazoval, lebo on ti vzdy povie, ze tam mas
N sprav, ale pride ti ich len N-1.

Peter Gasparovi