[linux] linux a USB

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Středa Červen 9 15:45:37 CEST 1999

Ahoj,

On Wed, 9 Jun 1999, Radoslav BENDIK wrote:

> zacni uvazovat nad seriovym ;) Podpora USB v poslednych kerneloch je (od
> 2.2.8 myslim) a vyvija sa v 2.3 rade, ale este to nie je nic moc.

Nie kezdy ale ma este volny seriovy port.
Ja mam napr. oba obsadene (mys a nejaky iny HW) a nemam
ani volny ISA slot, pretoze moja doska ma len 3 PCI a 2 ISA
(ja som si tu dosku nevybral).
2 ISA su obsadene zvukovkou a radio kartou a jeden PCI
je VIDEOkarta a druhy momentalne sietovka.
Takze uvazujem len o PCI modeme, pretoze iny mi tam uz asi nevojde
(aj ked mam este externy seriovy port, ale nieto ho kam dat :().
Mate niekto skusenosti aj s nejakymi inymi moznostami
napojenia modemu pod Linuxom? (paralelny port radsej tiez nie).

		Cau.
					SAL