[linux] so51

Koniec Sveta dvetisic na hotmail.com
Středa Červen 9 22:33:36 CEST 1999

Nazdar :))

  Ja som mal podobny problem ...

1/ chod na www.stardivision.com <je to v angl>
2/ link Staroffic 5.1 here
3/ v lavom frame LINUX
4/ download
5/ download-editor
vypln formular .. ale pozor zapamataj si ake zvasty tam popises lebo to iste
sa ta bude este raz pytat aj instalator a ked mu to nebude sediet tak papa

a daj si to poslat na niaku realnu e-mail tam ti pride za niekolko minut
kluc !!

KAPITO :)))) ??

  Maj sa dost-statocne :))

Krtko

PS. ak by tie linky neboli doslovne tak sorac je moc hodin :)) a uz dobre
nefidim