[linux] Nove boot diskety.

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Středa Červen 9 22:43:53 CEST 1999

Ahoj,

  po dlhodobom trapeni sa mi konecne podarilo spravit upravene
bootdiskety z diskov z updatov RedHat 6.0.

Tieto diskety su doplnene o slovenske klavesnice,
inak su celkom identicke. Ponechal som aj vsetky povodne
klavesnice.

Najdete ich na:
  ftp://rak.isternet.sk/
  /pub/linux/localization/SAL/redhat-6.0/update/images

Ak to budete niekto skusat, tak mi dajte vediet, ako to ide.
Ci su plne funkcne a tak. Ja som ich zatial skusal
len do fazy hladanie CD popripade nastavenia siete pri net bootdisku.

			Cau.
					SAL

PS: Ak to chcete napalovat na CD-cka SkLUGu, tak to najprv
    odskusajte. Ja uz na to nemam nervy.
    Pocas robenia bootdiskov sa mi pokazila aj disketova mechanika
    a znicila mi aj zvysne diskety, takze uz mam len 1 dobru. :(