[linux] SENDMAIL&PROCMAIL&FETCHMAIL

Michal Zimen zimen na za.psg.sk
Čtvrtek Červen 10 14:39:42 CEST 1999

CAFTE
--

  Nevie niekto poradit ako a kde sa nastaveuje PROCMAIL (nejaky setup alebo
confuig subor)???
Myslim si ze fetcmail spravne staihne postu z POP3 konta ale neviem kde ju
ulozi !!!Mal by to potom asi rozposlat procmail. (podla coho vie komu a co ?)

  Ako mam povedat sendmajlu aby mi odovzdal mejly len v urcity cas a to v tedy
ked som napr. pripojeny ? Myslim ze ho treba pustiti s nejakymi
parametrami, ale to zase neviem. (alebo to dakeze fetchmail... ?)

V linuxconfe je polozka pri nastaveni sendmailu ci ma akceptovat lokalne majly
Teraz neviem ci to posiela sendmail alebo procmail ??

(RH 6.0)
S pozdravom
		Mizu
Michal Zimen