[linux] SENDMAIL&PROCMAIL&FETCHMAIL

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Čtvrtek Červen 10 20:17:51 CEST 1999

>CAFTE
>--

CAF

>  Nevie niekto poradit ako a kde sa nastaveuje PROCMAIL (nejaky setup >alebo
>confuig subor)???
>Myslim si ze fetcmail spravne staihne postu z POP3 konta ale neviem kde >ju
>ulozi !!!Mal by to potom asi rozposlat procmail. (podla coho vie komu a >co ?)

Samozrejme, da sa to procmailom, ale vie to aj fetchmail. Take vseliake
konfiguracne subory k poste, co som ja kedysi vypotil, si mozes stiahnut
z www.elf.stuba.sk/~horvathm/.

>  Ako mam povedat sendmajlu aby mi odovzdal mejly len v urcity cas a to v tedy
>ked som napr. pripojeny ? Myslim ze ho treba pustiti s nejakymi
>parametrami, ale to zase neviem. (alebo to dakeze fetchmail... ?)

Nie, to robi sendmail. Ako sa to nastavuje je tiez na vyssie uvedenej
adrese.
(ano, mohol by som ti to napisat aj sem, ale nemozem, lebo bohuzial mam
asi sklerozu a uz si nepamatam)

>V linuxconfe je polozka pri nastaveni sendmailu ci ma akceptovat lokalne majly
>Teraz neviem ci to posiela sendmail alebo procmail ??

No, tak v tomto bode ma asi doplni niekto iny ...

>(RH 6.0)

(RH 5.1) ale ako hovoria bratia Cesi na tom nesejde