[linux] Tlacenie s mekcenmi -lpr , mpage ,...??? BJC 250

Michal Zimen zimen na za.psg.sk
Pátek Červen 11 11:39:54 CEST 1999

Dňa Pi, 11 jún 1999 ste napísali:

> Predpokladam, ze si to nastavoval pomocou toho dosovskeho "bjc250".
> Aj mne to slape, ale len v BJ mode.
> Tam vsak robi kiksy, ked tlacim text.subor priamo cez "lpr" .
> Rozhadze mi to text po celej stranke.
> A ak tlacim napr HTML stranku, tak vynechava C a T s makcenom.
> Ak sa ti chce, napis co si presne urobil, ake mas nastavenie
> tlaciarne a aky ovladac si pouzil v Linuxe.
>
> S pozdravom, Martin Simun
> martin.simun na atlas.cz

  To nastavenie som fakt robil cez bjc250 v M$DOSe. Tam mam nastavene font
LATIN 2 (alebo nejak tak). Mam ten pocit ze cez prikaz lpr to talci vsetku
diakrtiku !!! Mam RH60.

Co sa tyka rozhadzovania textu , tak neviem ale mne to vobec nic nerozhadzuje. V
X v programe printtool som nastavil filter pre BJC210.(no neviem ci to nejak
ovplyvnuje tlacenie --asi hej ?)

S pozdravom

			Mizu
Michal Zimen