[linux] problem: user nemoze zapisovat na mountnuty DOS disk

Mario Letko letko na ns.slovkaufring.sk
Pátek Červen 11 12:36:09 CEST 1999

On Fri, 11 Jun 1999, Tibor Pittich wrote:
Caute...neda mi nedodat par nelinuxovych slov... ;-)

> eeek, pani, dufam ze to su stanice kam mate pritup iba vy:-) inak takyto chmod
> a umask je dobry tak akurat na to, ze vam niekto zmaze vsetky data:-)

Noo, ako by som to, ja som to totiz pochopil tak, ze islo len o to, ako
ten disk spristupnit na zapisovanie a to, ako sa potom nadstavia prava na
zapisovanie (sa mi zdalo ;-) sa potom nadstavia podla potreby...
Ale inac jasne...Tibor, mas pravdu.

> eeee, reboot? rebbotuje sa iba pri kernel panicu a po kompilacii kernelu:-))

Oups, remountnut... ;-)
Chybicka sa vludila...

Majte sa.

Mario