[linux] SENDMAIL&PROCMAIL&FETCHMAIL

Mario Letko letko na ns.slovkaufring.sk
Pátek Červen 11 15:57:28 CEST 1999

On Fri, 11 Jun 1999, Michal Zimen wrote:
> caf
>
> Co potrebujem:
> 	V urcitych intervaloch (cron) stiahnut postu z POP3 (fetchmail=to mi
> funguje OK) danym pouziatelom a co je tiez dolezite odoslat postu na SMTP
> server mojho ISP programom ???... (mozno sendmail ale neviem ako mu to mam
> povedat !!!).

No, takze mozes to urobit asi takto ...

1. Co sa tyka sendmailu - http://www.fontan.cz/diald/
			  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
			  Vrelo doporucujem...
			  ...nie len kvoli sendmailu...

2. Co sa tyka fetchmailu ...subor s konf. (.fetchmailrc)musi byt v
adresari usera, ktory postu stahuje (napriklad root), co sa tyka konf.
		^^^^^
tohoto suboru - man fetchmail...

3. Co sa tyka procmailu ...subor s konf. (.procmailrc) musi byt v adresari
usera, ktoremu sa to stahuje (meno firmy, sefa...;-) a komu ta posta
       ^^^^^^^
vlastne patri - ak mate virtualnu domenu - znamena to asi tolko, ze ked
posles postu na @firma.sk, pride to na firmu a podla procmailu sa to
rozdeli...co sa zase tyka suboru .procmailrc - man procmail, procmailrc...

No, zatial tak v kratkosti...
Ak chces, mozem ti poslat nejake ukazkove subory pre .fetchmailrc a
.procmairc, m4...
Maj sa.

Mario
letko na ns.slovkaufring.sk